KVTNaujienosKeleiviai aptarnaujami naujame centre „Mano Kaunas“

Keleiviai aptarnaujami naujame centre „Mano Kaunas“

2018 sausio 09

Sausio 2 d. Kaune pradėjo veikti vieningas kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“, apjungiantis miesto savivaldybės įmonių teikiamas paslaugas ir siekiantis užtikrinti lankstų, greitą ir operatyvų klientų aptarnavimą.

Bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“, „Kauno vandenys“, „Kauno autobusai“, „Kauno butų ūkis“ ir „Kauno gatvių apšvietimas“ privatūs ir verslo klientai nuo sausio 2 d. aptarnaujami „Kauno švaros“ patalpose įrengtame centre Statybininkų g. 3 (įėjimas iš S. Žukausko g.).

Centre galima sudaryti sutartis, gauti pažymas ir informaciją apie paslaugas ir įkainius, sumokėti už paslaugas, pateikti prašymus. Atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės valdomų įmonių paslaugomis, klientai gali gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle „Facebook“ veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu 8 800 20 000.

Klientų patogumui nuo sausio 2 d. pradėjo kursuoti naujas 24-asis autobusų maršrutas „Kauno pilis – Šiaurės pr.“, kuriuo patogu pasiekti šį centrą.  Autobusai darbo dienomis važiuoja Jonavos g., Šauklių g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., S. Žukausko g., Šiaurės pr., S. Žukausko g., Savanorių pr., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., Jonavos gatve. Išlipti reikia stotelėje „Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“.

Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ dirba pirmadieniais–penktadieniais nuo 9 iki 18 val. (be pietų pertraukos).

Daugiau informacijos galima rasti internetiniame puslapyje mano.kaunas.lt.

Informacija taip pat teikiama nemokamu telefonu 8 800 20 000.