DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ką daryti, jei pasikeitė man taikoma viešojo transporto lengvata?

    • nuvykite į bet kurią prekybos vietą, pažymėtą Kauno viešojo transporto ženklu;
    • papildykite kortelę bet kokia pinigų suma;
    • nurodykite pardavėjui, kokia nuolaida Jums taikoma (be nuolaidos, 50 proc., 80 proc.).

    Po šio papildymo visai kortelėje esančiai pinigų sumai (buvęs likutis + naujai papildyta suma) bus taikoma naujai nurodyta lengvata.


    2. Ar taikomos lengvatos, jei Kauno kortele moku už kartu važiuojantį asmenį?

    Už kelis kitus (iki šešių asmenų) kartu važiuojančius asmenis galite sumokėti, jei naudojatės vienkartiniais bilietais.

    Už kitą kartu važiuojantį asmenį mokama visa vienkartinio elektroninio bilieto kaina. Jam negalioja lengvatos ir netaikoma galimybė nemokamai persėsti į kitą transportą per 30 minučių.

    Kiekvienam asmeniui mokėjimo procedūrą kartokite iš naujo.


    3. Kokios bilietų nuolaidos taikomos moksleiviams ir studentams?

    Aukštųjų mokyklų dieninių skyrių studentų ir moksleivių vienkartiniams bilietams taikoma 50 proc. nuolaida, o mėnesiniams ir kitiems terminuotiesiems bilietams – 80 proc. nuolaida.

    Važiuojant autobusu ar troleibusu, būtina turėti galiojantį dokumentą, patvirtinantį teisę į nuolaidą (studento arba moksleivio pažymėjimą).


    4. Esame daugiavaikė šeima. Kaip galėtume pateikti prašymą įsigyti lengvatinius bilietus?

    Informaciją apie prašymo įsigyti lengvatinius bilietus daugiavaikių šeimų vaikams pateikimo tvarką rasite čia.

  • 1. Ar Kauno kortele galima sumokėti už vienkartinį važiavimą?

    Taip, galima, jei kortelė papildyta vienkartiniais elektroniniais bilietais, t.y., pinigų suma, iš kurios mokėsite už vienkartinius e. bilietus.

    Pinigų suma pildant turi būti ne mažesnė nei vieno vienkartinio elektroninio bilieto kaina .

    Tai padaryti galima visose prekybos vietose, pažymėtose Kauno viešojo transporto ženklu:

    • paduokite kortelę pardavėjui;
    • nurodykite pinigų sumą, kuria norite papildyti kortelę;
    • jei Jums priklauso, nurodykite taikomą nuolaidą bilietams (be nuolaidos, 50 proc., 80 proc.);
    • gavę čekį pasitikrinkite, ar kortelė buvo teisingai papildyta.

    Vienkartinis elektroninis bilietas Jums suteikia teisę persėsti į kitą autobusą, troleibusą ar maršrutinį taksi per 30 minučių nuo pirmojo bilieto pažymėjimo. Persėdus Kauno kortelę vėl reikia pažymėti komposteriu.


    2. Ar privaloma užrašyti savo vardą ir pavardę ant kortelės?

    Vardo ir pavardės ant kortelės rašyti nebūtina.


    3. Ką daryti, jei sulaužiau, praradau arba neveikia mano kortelė?

    Sugadinę, pametę ar kitaip praradę kortelę, už nustatytą mokestį galite įsigyti naują (dublikatą) ir į ją perkelti e. bilietus, buvusius prarastojoje:

    • atvykite į  kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas);
    • jei norite perkelti senosios kortelės duomenis, pateikite kortelės PIN kodą (jį rasite Kauno kortelės pakuotėje);
    • naujos kortelės vietoj prarastosios išdavimo mokestis – 1,50 Eur.

    4. Ar galite perkelti elektroninius pinigus arba bilietus iš vienos kortelės į kitą?

    Ne, perkelti elektroninius bilietus arba pinigus iš vienos kortelės į kitą nėra galimybės.


    5. Praradau Kauno kortelę ir įsigijau kitą. Ar galite bilietus, buvusius prarastoje kortelėje, perkelti į naująją?

    Ne, perkelti elektroninius bilietus į Jūsų kitą kortelę nėra galimybės. Galite tik įsigyti iš mūsų prarastos kortelės dublikatą už 1, 50 Eur.


    6. Praradau arba sugadinau studento / moksleivio pažymėjimą, kuriame buvo integruotas e. bilietas ir jis buvo papildytas e. bilietais. Ar galite išduoti dublikatą?

    Studento ar mokinio pažymėjimų dublikatų nedarome. Praradus ar sugadinus studento ar moksleivio pažymėjimą, bilietas prarandamas. Reikės įsigyti naują bilietą.


    7. Ar Kauno kortelė galioja maršrutiniuose taksi?

    Taip, vienkartiniais elektroniniais bilietais galite mokėti už važiavimą ne tik autobusu, troleibusu, bet ir maršrutiniu taksi.

    Taip pat vieną kartą per 30 min nuo kelionės pradžios galite persėsti iš maršrutinio taksi į troleibusą ar autobusą visiškai nemokamai. Persėdant iš autobuso ar troleibuso į maršrutinį taksi, bendra kelionė Jums kainuos tik 1,10 Eur.

    Kauno kortelę galite papildyti maršrutinio taksi mėnesiniu e. bilietu.

  • 1. Ar galiu susigrąžinti pinigus už terminuotąjį 3, 7, 30, 92, 365 dienų bilietą? Kur ir kaip tai galėčiau padaryti?

    Už įsigytą terminuotąjį aktyvuojamą elektroninį bilietą pinigai negrąžinami, jeigu jis jau buvo aktyvuotas transporte.

    Pinigus už neaktyvuotą terminuotąjį elektroninį bilietą galite susigrąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo datos.

    Pinigai už bilietus yra grąžinami tik kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas). Su savimi reikia turėti Kauno kortelę, kuri buvo papildyta, kasos kvitą, asmens dokumentą ir asmeninės banko sąskaitos numerį. Pinigai bus grąžinti per 10 darbo dienų nuo prašymo pateikimo momento.


    2. Ar galiu susigrąžinti pinigus už mėnesinį bilietą? Kaip tai padaryti?

    Keleivis dėl elektroninių bilietų ar elektroninės piniginės įmokų grąžinimo turi teisę kreiptis per 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo datos, bet ne vėliau kaip iki jų galiojimo pradžios.

    Už vieno mėnesio bilietą, jeigu jis įsigytas jau galiojantis, pinigai grąžinami tik įsigijimo dieną ir kitą dieną po įsigijimo.

    Pinigai už bilietus yra grąžinami tik kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas). Su savimi reikia turėti Kauno kortelę, kuri buvo papildyta, kasos kvitą, asmens dokumentą ir asmeninės banko sąskaitos numerį. Pinigai bus grąžinti per 10 darbo dienų nuo prašymo pateikimo momento.

  • 1. Kodėl man nenuskaito nuo kortelės vienkartinių pinigų, o komposterio ekrane rašo: “Neaktyvuotas terminuotasis bilietas” ?

    Jei kortelėje turite neaktyvuotų terminuotųjų elektroninių bilietų, negalėsite pažymėti ir kortelėje turimų vienkartinių elektroninių bilietų.

    Jūs turite:


    2. Kodėl negaliu aktyvuoti mėnesinio e. bilieto?

    Mėnesinio bilieto aktyvuoti nereikia. Mėnesinis bilietas galioja vieną kalendorinį mėnesį, pvz., nuo liepos 1 iki liepos 31 dienos.  Aktyvuoti būtina tik terminuotuosius aktyvuojamus e. bilietus (3, 7, 30, 92, 365 dienų).


    3. Ar privaloma kiekvieną kartą įlipant į autobusą / troleibusą žymėti e. bilietą? Kodėl tai reikia daryti, jeigu aš jau sumokėjau ir jį aktyvavau?

    Žymėti bet kokios rūšies elektroninį bilietą priglaudžiant Kauno kortelę prie komposterio būtina kiekvieną kartą įlipus į transporto priemonę (Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklės).

    Vairuotojas turi teisę nepažymėjusiems elektroninio bilieto neleisti važiuoti arba reikalauti pirkti vienkartinį bilietą.

    Žymėjimas yra svarbus, nes remiantis šia statistika planuojami maršrutai, reisai, kokios talpos autobusas tuo maršrutu važiuos, kaip dažnai.


    4. Kaip sužinoti, kiek man liko pinigų arba kokius turiu e. bilietus kortelėje?

    Sužinoti, kiek kortelėje yra pinigų arba koks yra nupirktas elektroninis bilietas, galima trimis būdais:

    Norėdami prisijungti prie savitarnos svetainės, suveskite kortelės numerį ir instrukcijoje esantį PIN kodą (rasite Kauno kortelės informaciniame lapelyje) adresu https://ebilietas.kvt.lt/ebilet.cup/home.pa 

    Instrukciją, kaip prisijungti prie savitarnos svetainės rasite: http://ebilietas.kvt.lt/Pildymo%20internetu%20instrukcija.pdf


    5. Ar galiu su savo kortele sumokėti už kitą asmenį?

    Vienkartiniais elektroniniais bilietais galite sumokėti ir už kelis kitus asmenis (iki šešių asmenų). Kiekvienam žymėkite e. bilietą atskirai.

    Už kitą asmenį mokėsite VISĄ bilieto kainą. Jam negalioja lengvatos ir galimybė persėsti į kitą transportą per 30 minučių.


    6. Pamiršau, iki kada galioja mano terminuotasis e. bilietas. Kaip pasitikrinti jo galiojimo laiką? Jeigu galioja iki 15 dienos, ar tą dieną dar galėsiu važiuoti autobusu / troleibusu?

    Įlipę į autobusą / troleibusą pro priekines duris, priglauskite kortelę prie komposterio kortelės simboliu pažymėtos vietos:

    • jei naudojatės terminuotuoju bilietu, ekrane atsiras užrašas REGISTRUOTAS IKI 201X-MM-DD;
    • jei naudojatės e. pinigine, ekrane atsiras užrašas: MOKĖTA UŽ 1 BIL., kitoje eilutėje – LIKO XX, XX EUR.

     

    Jeigu matote užrašą REGISTRUOTAS IKI 2015-10-15, tai spalio 15 d. dar galėsite važiuoti, o spalio 16 d. jau turėsite mokėti už važiavimą arba įsigyti naują e. bilietą.

    Tikrinant pažymėtą bilietą pinigai nenuskaičiuojami.


    7. Ar galima Kauno autobusuose, troleibusuose ir maršrutiniuose taksi naudotis Vilniaus, Klaipėdos kortele?

    Taip, galima. Prieš pradėdami naudotis, turite kortelę užregistruoti Kauno e. bilieto kortelių apskaitos sistemoje. Tai galima padaryti tik atvykus su e. bilieto kortele į  kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ (Statybininkų g.3, Kaunas).

    Užregistravę kortelę Kauno e. bilietų apskaitos sistemoje, papildykite ją norimu Kauno viešojo transporto elektroniniu bilietu.

    Vilniuje ar Klaipėdoje įsigyti elektroniniai bilietai (mėnesiniai, vienkartiniai ar kt.) Kauno miesto viešajame transporte negalioja.


    8. Ar su maršrutinių taksi mėnesiniu bilietu už 35 eurus galiu važiuoti Kauno autobusais / troleibusais?

    Ne. Su mėnesiniu maršrutinių taksi elektroniniu bilietu galite važiuoti tik maršrutinių taksi 51–57 maršrutais.

  • 1. Kodėl vietoj paso / asmens tapatybės kortelės netinka pensininko pažymėjimas?

    Lietuvos Respublikos piliečio asmens dokumentas, patvirtinantis jo asmens tapatybę ir pilietybę yra pasas arba asmens tapatybės kortelė. Pensininko pažymėjimas nėra asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.


    2. Ar galiu su 3 metų lengvatiniu bilietu už 3,00 Eur važiuoti maršrutiniu taksi, kitame mieste ar į kaimą?

    Su 3 metų lengvatiniu elektroniniu bilietu Jūs galite važiuoti tik Kauno miesto autobusais ir troleibusais.


    3. Ar įsigyjant 3 metų lengvatinį bilietą reikia pateikti pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą?

    Jei Kaune gyvenate nenutrūkstamai ne mažiau kaip vienus metus ir nekeitėte gyvenamosios vietos, šiuo metu patvirtinta lengvatinių bilietų pardavimo tvarka nereikalauja pateikti pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą.


    4. Ar 3 metų lengvatinį bilietą gali ateiti įsigyti kitas asmuo?

    Šios rūšies bilietų kortelės yra vardinės, skirtos konkrečiam asmeniui,  jomis negali naudotis kiti asmenys.

    Asmuo įsigyti lengvatinį bilietą (tiek pirmą kartą, tiek pakartotinai po metų) PRIVALO ATVYKTI PATS.

    Jeigu atvyksta įgaliotas asmuo, jis turi turėti galiojantį notaro patvirtintą įgaliojimą, Kauno kortelę, kortelės savininko ir savo asmens dokumentus bei kitus dokumentus, jei lengvata suteikiama ne pagal amžių.


    5. Ką daryti, jei praradau arba neveikia mano 3 metų lengvatinio bilieto kortelė?

    Sugadinę, pametę ar kitaip praradę kortelę, už nustatytą mokestį galite įsigyti naują (dublikatą) ir į ją perkelti e. bilietus, buvusius prarastojoje:

    • atvykite į  kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ (Statybininkų g.3, Kaunas);
    • pateikite asmens dokumentą;
    • naujos kortelės vietoj prarastosios išdavimo mokestis – 1,50 Eur.
  • 1. Kur galima gauti sąskaitą faktūrą už važiavimą viešuoju transportu, kai perkamas bilietas iš vairuotojo?

    Sąskaitos faktūros išrašomos kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas). Būtina pateikti kasos kvitą.

    Prašymą dėl sąskaitos išrašymo galima pateikti ir elektroniniu paštu: edita.kopustiene@kaunoautobusai.lt, jolita.slusnyte@kaunoautobusai.lt

    Prašyme nurodykite įmonės rekvizitus ir pridėkite kasos kvitų (bilietų) kopijas.

    Sąskaitos faktūros išrašomos tik už einamojo mėnesio kvitus.


    2. Kur galima gauti sąskaitą faktūrą už važiavimą viešuoju transportu, kai perkamas maršrutinio taksi mėnesinis bilietas?

    Kreipkitės į UAB „Kautra“, A. Juozapavičiaus pr. 84, Kaunas, tel. ( 8 37)  34 24 40, el. p. info@kautra.lt


    3. Kur galima gauti sąskaitą faktūrą už važiavimą viešuoju transportu, kai Kauno kortelė pildoma vienkartiniais elektroniniais bilietais?

    Sąskaita faktūra už piniginės įmokos papildymą išrašoma tik už faktinį vienkartinių elektroninių bilietų panaudojimą, pasibaigus kalendoriniam mėnesiui iki kito mėnesio 5 dienos.

    Už bilietus, pažymėtus autobuse ir troleibuse, sąskaita išrašoma kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“  (Statybininkų g. 3, Kaunas).

    Už bilietus, pažymėtus maršrutiniame taksi, sąskaitą išrašo UAB “Kautra”, A. Juozapavičiaus pr. 84, tel. (8 37)  34 24 40, el. p. info@kautra.lt

    Už bilietus su persėdimu iš autobuso / troleibuso į maršrutinį taksi ir atvirkščiai rašomos dvi sąskaitos: viena UAB “Kauno autobusai”, kita UAB “Kautra“.

    Sąskaitos išrašomos tik už per einamąjį mėnesį panaudotus bilietus iki kito mėnesio 5 dienos.

    Prašymą dėl sąskaitos išrašymo galima pateikti ir elektroniniu paštu: edita.kopustiene@kaunoautobusai.lt, jolita.slusnyte@kaunoautobusai.lt

    Prašyme nurodykite įmonės rekvizitus, Kauno kortelės numerį ir pridėkite įmokos kasos kvito kopiją.