DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Kaip pakeisti turimai kortelei taikomą lengvatą?

    Pakeisti kortelei taikomą lengvatą galima prisijungus prie interneto savitarnos arba kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“, adresu Statybininkų g. 3, Kaunas.

    Lengvatą galite pakeisti ir paskambinę nemokamu telefonu 8 800 20 000. Jums reikės nurodyti kortelės numerį ir PIN kodą bei patvirtinti, kad turite teisę į atitinkamą lengvatą įrodantį dokumentą ir sutinkate pakeisti kortelei taikomą nuolaidą bei pradėti kaupti naują kaupiamąjį mėnesinį bilietą.

    Svarbu! Pakeitus kortelei taikomą lengvatą, mėnesinio terminuotojo bilieto kaupimas pasidės nuo nulio.


    2. Kokia lengvata man priklauso?

    Galiojančių lengvatų sąrašą pateikiame čia.


    3. Kokios bilietų nuolaidos taikomos moksleiviams ir studentams?

    Aukštųjų mokyklų dieninių skyrių studentų ir moksleivių vienkartiniams bilietams taikoma 50 proc. nuolaida, o mėnesiniams / kaupiamiesiems  ir kitiems terminuotiesiems bilietams – 80 proc. nuolaida.

    Važiuojant autobusu ar troleibusu būtina turėti galiojantį dokumentą, patvirtinantį teisę į nuolaidą (studento arba moksleivio pažymėjimą).


    4. Esame daugiavaikė šeima. Kaip galėtume pateikti prašymą įsigyti lengvatinius bilietus?

    Informaciją apie prašymo įsigyti lengvatinius bilietus daugiavaikių šeimų vaikams pateikimo tvarką rasite čia.


    5. Ar privalau pateikti galiojantį dokumentą, kuris įrodo mano teisę naudotis lengvata ir žymėti bilietus su nuolaida?

    Taip, keleivis paprašytas privalo pateikti dokumentą įrodantį teisę į lengvatą. Nepateikus dokumento laikoma, kad keleivis neturi galiojančio bilieto.


    6. Ar privalau žymėti lengvatinį terminuotąjį bilietą transporte?

    Taip, kas kartą priglausti kortelę prie komposterio ir pažymėti terminuotąjį lengvatinį bilietą privaloma. Nepažymėtas elektroninis bilietas negalioja.

  • 1. Ar galios mano turima elektroninių bilietų kortelė naujoje sistemoje po rugpjūčio 1 dienos?

    Visos galiojančios elektroninių bilietų kortelės ir toliau galios naujojoje sistemoje. Kortelėse turėti klientų pinigų likučiai ir galiojantys bei aktyvuoti bilietai perkeliami į naująją sistemą.


    2. Kur įsigyti ir papildyti naują kortelę?

    Naują kortelę už įprasta 1,50 Eur kaina keleiviai nuo rugpjūčio 1 dienos gali įsigyti visuose platinimo punktuose: visose Kauno MAXIMA ir RIMI kasose, Kauno spaudos ir NARVESEN kioskuose, kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“.

    Įsigydami naują kortelę būtinai nurodykite Jums vieną iš taikomų nuolaidų:

    • Įprasta kortelė – be nuolaidos;
    • Su 50 procentų nuolaida visiems bilietams;
    • Su 80 procentų nuolaida visiems bilietams;
    • Studento/moksleivio su 50 procentų nuolaida vienkartiniams ir 80 procentų nuolaida terminuotiesiems bilietams.

    Įsigyjant kortelę ją turėsite papildyti norima pinigų suma.


    3. Turiu specialią lengvatą trijų metų bilietui. Kur galiu įsigyti suasmenintą kortelę?

    Keleiviai, turintys teisę į specialią Kauno miesto tarybos nustatytą lengvatą, korteles ir bilietus kaip ir anksčiau gali įsigyti tik kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ adresu Statybininkų g. 3, Kaunas. Prašome iš anksto suderinti priėmimo laiką nemokamu telefonu 8 800 20 000.


    4. Negaliu papildyti kortelės, nes nusitrynė kortelės brūkšninis kodas. Ką daryti?

    Jei kortelė galiojanti ir žinote jos PIN kodą, ją nemokamai galite pasikeisi kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“, adresu Statybininkų g. 3, Kaunas. Prašome iš anksto suderinti priėmimo laiką nemokamu telefonu 8 800 20 000.

    Arba galite išvažinėti likusią turimoje kortelėje pinigų sumą ir bet kuriame platinimo taške įsigyti naują kortelę „Žiogas“, nurodyti Jums taikomą lengvatą ir papildyti norima pinigų suma.


    5. Pamečiau PIN kodą ir negaliu prisijungti prie interneto savitarnos, kad galėčiau papildyti savo kortelę. Ką daryti?

    Apgailestaujame, tačiau prie savitarnos prisijungti pirmą kartą galite tik žinodami PIN kodą. Siūlome išvažinėti turimoje kortelėje likusią pinigų sumą ir bet kuriame platinimo taške įsigyti naują kortelę „Žiogas“, nurodyti Jums taikomą lengvatą ir papildyti norima pinigų suma.

    Naujos kortelės pakuotėje bus lankstinukas su PIN kodu. Pirmą kartą prisijungus prie interneto savitarnos, galite suasmeninti kortelę, nurodant el. pašto adresą ir įvedant savo slaptažodį. Taip ateityje išvengsite nepatogumų prisijungiant prie interneto savitarnos, jei prarastumėte kortelės PIN kodą.


    6. Komposteris rodo „Neatpažinta kortelė“. Ką daryti?

    Įsitikinkite, kad glaudėte galiojančią Kauno miesto viešojo transporto kortelę.

    Jei Kauno transporto kortelė galiojanti, tačiau jos komposteris neatpažino, kreipkitės į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ adresu Statybininkų g. 3, Kaunas. Čia kortelė bus patikrinta, ir nustačius kortelės gedimą, jei jis ne dėl Jūsų kaltės, ją nemokamai pakeisime. Daugiau informacijos galite gauti paskambinę nemokamu telefonu 8 800 20 000.


    7. Komposteris rodo „Nepakanka lėšų“. Ką daryti?

    Pranešimas „Nepakanka lėšų“ informuoja, kad atėjo laikas papildyti kortelę. Tai galite padaryti interneto svetainėje arba bet kuriame bilietų platinimo punkte.


    8. Ką daryti, jei sulaužiau, praradau arba neveikia mano kortelė?

    Sugadinę, pametę ar kitaip praradę kortelę, už nustatytą mokestį galite įsigyti naują (dublikatą) ir į ją perkelti e. bilietus, buvusius prarastojoje:

    • atvykite į  kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas);
    • jei norite perkelti senosios kortelės duomenis, pateikite kortelės PIN kodą (jį rasite Kauno kortelės pakuotėje);
    • naujos kortelės vietoj prarastosios išdavimo mokestis – 1,50 Eur.

    9. Praradau Kauno kortelę ir įsigijau kitą. Ar galite bilietus, buvusius prarastoje kortelėje, perkelti į naująją?

    Ne, perkelti elektroninius bilietus į Jūsų kitą kortelę nėra galimybės. Galite tik įsigyti iš mūsų prarastos kortelės dublikatą už 1, 50 Eur.


    10. Praradau arba sugadinau studento pažymėjimą, kuriame buvo integruotas e. bilietas ir jis buvo papildytas e. bilietais. Ar galite išduoti dublikatą?

    Studento pažymėjimų dublikatų nedarome. Praradus ar sugadinus studento pažymėjimą, bilietas gali būti perkeltas į kortelę (kortelės išdavimo mokestis – 1,50 Eur).

  • 1. Ar privaloma kiekvieną kartą įlipant į autobusą / troleibusą žymėti e. bilietą? Kodėl tai reikia daryti, jeigu aš jau sumokėjau ir jį aktyvavau?

    Žymėti bet kokios rūšies elektroninį bilietą priglaudžiant Kauno kortelę prie komposterio būtina kiekvieną kartą įlipus į transporto priemonę (Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklės).

    Vairuotojas turi teisę nepažymėjusiems elektroninio bilieto neleisti važiuoti arba reikalauti pirkti vienkartinį bilietą.

    Žymėjimas yra svarbus, nes remiantis šia statistika planuojami maršrutai, reisai, kokios talpos autobusas tuo maršrutu važiuos, kaip dažnai.


    2. Kaip sužinoti, kiek man liko pinigų arba kokius turiu e. bilietus kortelėje?

    Sužinoti, kiek kortelėje yra pinigų arba koks yra nupirktas elektroninis bilietas, galima trimis būdais:

    • autobuse / troleibuse prie komposterio,
    • prisijungus prie interneto savitarnos svetainės,
    • paskambinus informacijos telefonu 8 800 200 00.

    Norėdami prisijungti prie savitarnos svetainės, suveskite kortelės numerį ir instrukcijoje esantį PIN kodą (rasite kortelės informaciniame lapelyje).


    3. Ar galiu su savo kortele sumokėti už kitą asmenį?

    Apgailestaujame, tačiau tokios galimybės nėra.


    4. Pamiršau, iki kada galioja mano terminuotasis e. bilietas. Kaip pasitikrinti jo galiojimo laiką? Jeigu galioja iki 15 dienos, ar tą dieną dar galėsiu važiuoti autobusu / troleibusu?

    Įlipę į autobusą / troleibusą pro priekines duris, priglauskite kortelę prie komposterio kortelės simboliu pažymėtos vietos:

    • jei naudojatės terminuotuoju bilietu, ekrane atsiras užrašas TERMINUOTAS 201X-MM-DD;
    • jei naudojatės e. pinigine, ekrane atsiras užrašas: SUMOKĖTA UŽ 1 BIL., šalia – LIKUTIS XX, XX EUR.

    Jeigu matote užrašą TERMINUOTAS 2021-10-15, tai spalio 15 d. dar galėsite važiuoti, o spalio 16 d. jau turėsite mokėti už važiavimą arba įsigyti naują e. bilietą.

    Tikrinant pažymėtą bilietą pinigai nenuskaičiuojami.

  • 1. Kodėl vietoj paso / asmens tapatybės kortelės netinka pensininko pažymėjimas?

    Lietuvos Respublikos piliečio asmens dokumentas, patvirtinantis jo asmens tapatybę ir pilietybę yra pasas arba asmens tapatybės kortelė. Pensininko pažymėjimas nėra asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.


    2. Ar galiu su 3 metų lengvatiniu bilietu už 3,00 Eur važiuoti kitame mieste ar į kaimą?

    Su 3 metų lengvatiniu elektroniniu bilietu Jūs galite važiuoti tik Kauno miesto autobusais ir troleibusais.


    3. Ar įsigyjant 3 metų lengvatinį bilietą reikia pateikti pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą?

    Jei Kaune gyvenate nenutrūkstamai ne mažiau kaip vienus metus ir nekeitėte gyvenamosios vietos, šiuo metu patvirtinta lengvatinių bilietų pardavimo tvarka nereikalauja pateikti pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą.


    4. Ar 3 metų lengvatinį bilietą gali ateiti įsigyti kitas asmuo?

    Šios rūšies bilietų kortelės yra vardinės, skirtos konkrečiam asmeniui,  jomis negali naudotis kiti asmenys.

    Asmuo įsigyti lengvatinį bilietą (tiek pirmą kartą, tiek pakartotinai po metų) PRIVALO ATVYKTI PATS.

    Jeigu atvyksta įgaliotas asmuo, jis turi turėti galiojantį notaro patvirtintą įgaliojimą, Kauno kortelę, kortelės savininko ir savo asmens dokumentus bei kitus dokumentus, jei lengvata suteikiama ne pagal amžių.


    5. Ką daryti, jei praradau arba neveikia mano 3 metų lengvatinio bilieto kortelė?

    Sugadinę, pametę ar kitaip praradę kortelę, už nustatytą mokestį galite įsigyti naują (dublikatą) ir į ją perkelti e. bilietus, buvusius prarastojoje:

    • atvykite į  kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ (Statybininkų g.3, Kaunas);
    • pateikite asmens dokumentą;
    • naujos kortelės vietoj prarastosios išdavimo mokestis – 1,50 Eur.
  • 1. Ar galiu susigrąžinti pinigus už terminuotąjį  92, 365, 1095 dienų bilietą? Kur ir kaip tai galėčiau padaryti?

    Už įsigytą terminuotąjį aktyvuojamą elektroninį bilietą pinigai negrąžinami, jeigu jis jau buvo aktyvuotas.

    Pinigus už neaktyvuotą terminuotąjį elektroninį bilietą galite susigrąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo datos.

    Pinigai už bilietus yra grąžinami tik kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas). Su savimi reikia turėti Kauno kortelę, kuri buvo papildyta, kasos kvitą, asmens dokumentą ir asmeninės banko sąskaitos numerį. Pinigai bus grąžinti per 10 darbo dienų nuo prašymo pateikimo momento.

  • 1. Kur galima gauti sąskaitą faktūrą už važiavimą viešuoju transportu, kai perkamas bilietas iš vairuotojo?

    Sąskaitos faktūros išrašomos kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas). Būtina pateikti kasos kvitą.

    Prašymą dėl sąskaitos išrašymo galima pateikti ir elektroniniu paštu: bilietai@kaunoautobusai.lt,

    Prašyme nurodykite įmonės rekvizitus ir pridėkite kasos kvitų (bilietų) kopijas.

    Sąskaitos faktūros išrašomos tik už einamojo mėnesio kvitus.


    2. Kur galima gauti sąskaitą faktūrą už važiavimą viešuoju transportu, kai Kauno kortelė pildoma vienkartiniais elektroniniais bilietais?

    Sąskaita faktūra už piniginės įmokos papildymą išrašoma tik už faktinį vienkartinių elektroninių bilietų panaudojimą, pasibaigus kalendoriniam mėnesiui iki kito mėnesio 5 dienos.

    Už bilietus, pažymėtus autobuse ir troleibuse, sąskaita išrašoma kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“  (Statybininkų g. 3, Kaunas).

    Sąskaitos išrašomos tik už per einamąjį mėnesį panaudotus bilietus iki kito mėnesio 5 dienos.

    Prašymą dėl sąskaitos išrašymo galima pateikti ir elektroniniu paštu: bilietai@kaunoautobusai.lt

    Prašyme nurodykite įmonės rekvizitus, Kauno kortelės numerį ir pridėkite įmokos kasos kvito kopiją.

  • 1. Ar galios mano terminuotasis bilietas naujoje sistemoje?

    Visi aktyvuoti terminuotieji bilietai perkeliami į naująją sistemą. Terminuotieji bilietai galios iki jų galiojimo datos.

    Į naująją sistemą neperkeliami neaktyvuoti terminuotieji bilietai, tai yra tie, kurių klientai neaktyvavo iki liepos 31 dienos.


    2. Ar privaloma žymėti terminuotąjį bilietą?

    Taip, privaloma. Nepažymėtas transporto priemonėje terminuotasis bilietas negalioja.

    Kas kartą įlipę į transporto priemonę glauskite kortelę prie komposterio apatinės dalies. Turintys terminuotą bilietą jį pažymėsite transporte, taip padarydami įrašą, kad tikrai važiuojate šia transporto priemone.


    3. Kaip sukaupti mėnesio terminuotąjį bilietą (nuo rugpjūčio 1 dienos)?

    Kas kartą įlipant į transportą, glauskite kortelę. Sistema, atpažinusį Jūsų kortelę ir jai taikomą lengvatą nurašys atitinkamą pinigų sumą – Jūs pažymėsite vienkartinį bilietą. Kalendorinio mėnesio laike, pažymėję bilietų už mėnesinio bilieto vertę, iki einamo mėnesio pabaigos likusieji žymėjimai bus po 0 centų.


    4. Turėjau neaktyvuotą terminuotąjį bilietą, ką daryti po rugpjūčio 1 dienos?

    Keleiviai turintys kortelę ir žinantys jos PIN kodą, gali kreiptis ir susigrąžinti bilietus už neaktyvuotą terminuotąjį bilietą, kurio aktyvavimui neliko galimybių po rugpjūčio 1 dienos. Tam klientas turi su sena kortele ir jos PIN kodu atvykti į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“, adresu Statybininkų g. 3, Kaunas ir užpildyti pinigų grąžinimo prašymą nurodant banko sąskaitos numerį.

    Keleivių prašome iš anksto nemokamu telefonu 880020000 registruotis ir suderinti priėmimo laiką.


    5. Kur galiu įsigyti terminuotąjį trijų mėnesių ar metinį elektroninį bilietą?

    Tik atvykus į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“, adresu Statybininkų g. 3, Kaunas.

  • 1. Kaip pažymėti elektroninį bilietą?

    Elektroninį vienkartinį bilietą galite pažymėti miesto transporto kortele arba programėle „Žiogas“. Tam turite įsigyti transporto kortelę „Žiogas“ arba atsisiųsti į telefoną programėlę „Žiogas“ ir jas papildyti pinigais. Įlipdami į viešąjį transportą, nuskaičius ar suvedus Žiogo kodą, parodykite pažymėtą bilietą vairuotojui.

    Pinigais ar terminuotuoju bilietu papildytą kortelę glauskite komposterio apatinėje dalyje.


    2. Ar nuskaičiavo už bilietą antrą kartą priglaudus kortelę tame pačiame autobuse?

    Keleivis tame pačiame reise gali glausti kortelę kiek nori kartų, tačiau antro bilieto nepažymės. Viena kortele galima pažymėti tik viena bilietą tame pačiame reise.


    3. Ar galima elektroninį bilietą pažymėti už kitą keleivį?

    Viena kortele galima pažymėti tik vieną elektroninį bilietą viename reise. Už kitą keleivį antro bilieto ta pačia kortele pažymėti negalima. Tai leidžia keleiviams savo kortele kaupti terminuotąjį bilietą.

    Visi keleiviai gali įsigyti atskirą kortelę, pažymėti bilietą programėle Žiogas ar įsigyti popierinį bilietą iš vairuotojo.


    4. Kaip pažymėti bilietą už vežamą bagažą ar dviratį?

    Keleiviai gali nemokamai vežtis bagažą ar dviratį, jei tam yra pakankamai vietos ir jei šie nesukelia nepatogumų likusiems keleiviams.


    5. Per kiek laiko galima nemokamai persėsti į kitą maršrutą?

    Keleiviai gali nemokamai persėsti per 30 minučių nuo elektroninio bilieto pažymėjimo. Persėdant būtina iš naujo priglausti kortelę prie komposterio. Persėdus 30 minučių laike, pinigai nebus nuskaičiuoti, o komposteris pažymės persėdimo bilietą už 0 centų.

    Popierinis bilietas, įsigytas iš vairuotojo, persėdimo teisės nesuteikia.

  • 1. Kaip prisijungti prie savitarnos savitarnos?

    Norint prisijungti prie savitarnos svetainės, reikia kortelės numerio ir PIN kodo. Kortelės numeris nurodytas po brūkšniniu kodu kortelės apatinėje dalyje, o PIN kodą gavote pakuotės lankstinuke, įsigydami kortelę (turite nutrinti pažymėtą lauką, kuriame rasite PIN kodą).

    Programėlės Žiogas klientai prie paskyros gali prisijungti naudodami savo prisijungimo vardą ir slaptažodį.


    2. Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

    Galite pasinaudoti slaptažodžio priminimo įrankiu, kurį rasite prisijungimo lange.


    3. Ką daryti, jei pamečiau PIN kodą?

    Apgailestaujame, tačiau prie savitarnos prisijungti pirmą kartą galite tik žinodami PIN kodą. Galite ir toliau naudotis kortele, ją pildant fiziniuose platinimo punktuose ir žymint bilietus. Tačiau prie savitarnos be PIN kodo neprisijungsite.

    Arba galite išvažinėti likusią turimoje kortelėje pinigų sumą ir bet kuriame platinimo taške įsigyti naują kortelę „Žiogas“, nurodyti jums taikomą lengvatą ir papildyti norima pinigų suma.

    Su nauja kortele lankstinuke gausite PIN kodą. Pirmą kartą prisijungus prie interneto savitarnos, galite suasmeninti savo paskyrą nurodant el. pašto adresą ir įvedant savo slaptažodį. Taip ateityje išvengsite nepatogumų prisijungiant prie interneto savitarnos, jei prarastumėte kortelės PIN kodą.


    4. Kaip sužinoti kortelės numerį, nes jis ant kortelės nusitrynė?

    Jei kortelė galiojanti ir žinote jos PIN kodą, ją nemokamai galite pasikeisi kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ adresu Statybininkų g. 3, Kaunas. Prašome iš anksto suderinti priėmimo laiką nemokamu telefonu 880020000.

    Arba galite išvažinėti likusią turimoje kortelėje pinigų sumą ir bet kuriame platinimo taške įsigyti naują kortelę „Žiogas“, nurodyti jums taikomą lengvatą ir papildyti norima pinigų suma.

Skip to content